Skip navigation

Browsing by Author Грет, Г. П.

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 4 of 4
Issue DateTitleAuthor(s)
2011Вплив каналів розподілу на організацію збуту спеціалізованого видавництваГрет, Г. П.; Мельник, К.; Hret, H. P.; Melnyk, K.
2012Вплив організаційної структури управління роздрібного книготорговельного підприємства на збутГрет, Г. П.; Hret, H. P.
2016Застосування мультимедійних засобів реклами як необхідна складова сучасної комунікативної політики книгарніГрет, Г. П.; Василевська, Ірина; Видавничо-поліграфічний інститут; Організації видавничої справи, поліграфії та книгорозповсюдження
2015Стратегічні напрями розвитку підприємств видавничої галузі, поліграфічної діяльності і книготоргівліГанжуров, Ю. С.; Пунчак, Л. А.; Грет, Г. П.; Григорова, З. В.; Дем’яненко, О. М.; Кваско, А. В.; Котляревський, Я. В.; Передерієнко, Н. І.; Сірик, М. В.; Сошинська, Ярослава Євгенівна; Сухорукова, О. А.; Шевченко, І. Б.; Павленко, О. Ю.; Ганжурова, Ю. С.