Skip navigation

Browsing by Author Зозульов, Олександр Вікторович

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 8 of 8
Issue DateTitleAuthor(s)
2018Життєвий цикл товару після його купівліЗозульов, Олександр Вікторович
2019Маркетинг стартап-проектівСолнцев, Сергій Олексійович; Зозульов, Олександр Вікторович; Юдіна, Наталія Володимирівна; Царьова, Тетяна Олександрівна; Язвінська, Надія Вікторівна
2016Маркетингова комунікаційна діяльність виробників планшетних комп’ютерів в мережі ІнтернетЗозульов, Олександр Вікторович; Полторак, Катерина Анатоліївна; Національний технічний університет України "Київський політехнічний інститут"; менеджменту та маркетингу; промислового маркетингу
2013Методичні вказівки до виконання дипломних робіт спеціаліста для студентів зі спеціальності 7.03050701 «Маркетинг» усіх форм навчанняНТУУ «КПІ»; Менеджменту та маркетингу; Солнцев, Сергій Олексійович; Зозульов, Олександр Вікторович; Язвінська, Надія Вікторівна; Діброва, Тетяна Георгіївна; Співаковська, Тетяна Володимирівна; Кубишина, Надія Сергіївна
2016Методичні вказівки до виконання економічної частини дипломного проекту (дипломної роботи) за розділом «Маркетинг високовольтного обладнання» для студентів спеціальності 7.05070104 «Техніка та електрофізика високих напруг» усіх форм навчанняКозюра, Володимир Миколайович; Koziura, Volodymyr Mykolaiovych; Стадніченко, Вадим Володимирович; Бржезицький, Володимир Олександрович; Солнцев, Сергій Олексійович; Зозульов, Олександр Вікторович; Царьова, Тетяна Олександрівна; Brzhezytskyi, Volodymyr Oleksandrovych; Solntsev, Serhii Oleksiiovych; Zozulov, Oleksandr Viktorovych; Tsarova, Tetiana Oleksandrivna; Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського»
2018-03Поведінка споживача: робочий зошитЗозульов, Олександр Вікторович; Гнітецький, Євген Віталійович
2017Формування концепції ведення бізнесу на маркетингових засадах: сьогодення та майбутнєЗозульов, Олександр Вікторович
2018Функціонально-структурна модель товару як основа для стрес-тестування маркетингової бізнес-моделі компаніїЗозульов, Олександр Вікторович; Царьова, Тетяна Олександрівна