Skip navigation

Browsing by Author Організації видавничої справи, поліграфії та книгорозповсюдження

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 20 of 31  next >
Issue DateTitleAuthor(s)
2016Аmbient media як метод просування продуктуПунчак, Леся Андріївна; Видавничо-поліграфічний інститут; Організації видавничої справи, поліграфії та книгорозповсюдження
2016Аналіз загроз економічній безпеці підприємств медійного ринку УкраїниКулаженко, Володимир Валерійович; Видавничо-поліграфічний інститут; Організації видавничої справи, поліграфії та книгорозповсюдження
2016Аналіз тенденцій розвитку медіапростору в УкраїніПунчак, Л. А.; Бикова, Ганна; Видавничо-поліграфічний інститут; Організації видавничої справи, поліграфії та книгорозповсюдження
2016Вимоги менеджменту видавничих організацій до підготовки фахівців відповідної галузіЯнішевський, Олександр Олександрович; Видавничо-поліграфічний інститут; Організації видавничої справи, поліграфії та книгорозповсюдження
2016Джинса як нова перешкода у розвитку українського медіаринкуШендерівська, Л. П.; Одінцов, Денис; Видавничо-поліграфічний інститут; Організації видавничої справи, поліграфії та книгорозповсюдження
2016Ефективність використання обладнання поліграфічними підприємствами в сучасних умовахКохановський, Василь Олександрович; Видавничо-поліграфічний інститут; Організації видавничої справи, поліграфії та книгорозповсюдження
2016Засоби масових комунікацій як фактор розвитку сучасного суспільстваШевченко, І. Б.; Бандур, Євгенія; Видавничо-поліграфічний інститут; Організації видавничої справи, поліграфії та книгорозповсюдження
2016Застосування мультимедійних засобів реклами як необхідна складова сучасної комунікативної політики книгарніГрет, Г. П.; Василевська, Ірина; Видавничо-поліграфічний інститут; Організації видавничої справи, поліграфії та книгорозповсюдження
2016Книжкова продукція у сегменті мультимедійних товарів: актуальний поглядСошинська, Ярослава Євгенівна; Мельникова, Марія; Видавничо-поліграфічний інститут; Організації видавничої справи, поліграфії та книгорозповсюдження
2016Книжкові виставки-ярмарки в системі медіа менеджментуПунчак, Л. А.; Платонова, Ольга; Видавничо-поліграфічний інститут; Організації видавничої справи, поліграфії та книгорозповсюдження
2016Компетенції працівників медійних підприємствБелеля, Єлизавета; Видавничо-поліграфічний інститут; Організації видавничої справи, поліграфії та книгорозповсюдження
2016Медіаосвіта в Україні та світіШевченко, І. Б.; Месь, Дарина; Видавничо-поліграфічний інститут; Організації видавничої справи, поліграфії та книгорозповсюдження
2016Медіаосвіта та медіа грамотністьПунчак, Л. А.; Васюрин, Олена; Видавничо-поліграфічний інститут; Організації видавничої справи, поліграфії та книгорозповсюдження
2016Медіастратегія підприємства у системі медіа плануванняШевченко, І. Б.; Кочуг, Дар’я; Видавничо-поліграфічний інститут; Організації видавничої справи, поліграфії та книгорозповсюдження
2016Моделі і методи прогнозування попиту на видавничу продукціюГанжуров, Ю. С.; Чебикін, Антон; Видавничо-поліграфічний інститут; Організації видавничої справи, поліграфії та книгорозповсюдження
2016Нові медіа як ефективний засіб промоції виданьПунчак, Л. А.; Завалій, Марина; Видавничо-поліграфічний інститут; Організації видавничої справи, поліграфії та книгорозповсюдження
2016Новітні медіатехнології – нові можливості ефективного медіабізнесуШевченко, І. Б.; Оврамич, Тетяна; Видавничо-поліграфічний інститут; Організації видавничої справи, поліграфії та книгорозповсюдження
2016Особливості впровадження соціального медіамаркетингу в сучасних умовах ведення бізнесуПунчак, Л. А.; Чебикін, Антон; Видавничо-поліграфічний інститут; Організації видавничої справи, поліграфії та книгорозповсюдження
2016Оформлення видань як фактор впливу на прийняття рішення про покупку виданьПунчак, Л. А.; Яцкевич, Анастасія; Видавничо-поліграфічний інститут; Організації видавничої справи, поліграфії та книгорозповсюдження
2016Побудова ефективного медіабізнесуШевченко, І. Б.; Сидорова, Дар’я; Видавничо-поліграфічний інститут; Організації видавничої справи, поліграфії та книгорозповсюдження