Skip navigation

Browsing by Author Солнцев, Сергій Олексійович

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 5 of 5
Issue DateTitleAuthor(s)
2015Маркетинговий аспект інноваційної діяльності машинобудівних підприємств технопаркуСолнцев, Сергій Олексійович; Гнітецький, Євген Віталійович; Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут»; менеджменту та маркетингу; промислового маркетингу
2013Методичні вказівки до виконання дипломних робіт спеціаліста для студентів зі спеціальності 7.03050701 «Маркетинг» усіх форм навчанняНТУУ «КПІ»; Менеджменту та маркетингу; Солнцев, Сергій Олексійович; Зозульов, Олександр Вікторович; Язвінська, Надія Вікторівна; Діброва, Тетяна Георгіївна; Співаковська, Тетяна Володимирівна; Кубишина, Надія Сергіївна
2016Методичні вказівки до виконання економічної частини дипломного проекту (дипломної роботи) за розділом «Маркетинг високовольтного обладнання» для студентів спеціальності 7.05070104 «Техніка та електрофізика високих напруг» усіх форм навчанняКозюра, Володимир Миколайович; Koziura, Volodymyr Mykolaiovych; Стадніченко, Вадим Володимирович; Бржезицький, Володимир Олександрович; Солнцев, Сергій Олексійович; Зозульов, Олександр Вікторович; Царьова, Тетяна Олександрівна; Brzhezytskyi, Volodymyr Oleksandrovych; Solntsev, Serhii Oleksiiovych; Zozulov, Oleksandr Viktorovych; Tsarova, Tetiana Oleksandrivna; Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського»
2014Оцінювання маркетингових ризиків в інвестиційних проектах на підприємствах альтернативної енергетикиСолнцев, Сергій Олексійович; Овчиннікова, Анна Вячеславовна; Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут»; менеджменту та маркетингу; промислового маркетингу
2014Стратегічне маркетингове управління портфелем бізнесів підприємств на ринку комп’ютерної технікиСолнцев, Сергій Олексійович; Яворська, Катерина Юріївна; Національний технічний університет України "Київський політехнічний інститут"; менеджменту та маркетингу; промислового маркетингу