Skip navigation

Browsing by Author Співаковська, Т. В.

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 11 of 11
Issue DateTitleAuthor(s)
2012Аналіз міжнародної конкурентоспроможності української світлотехнічної галузі на прикладі проекторівВишневська, О. В.; Співаковська, Т. В.
2013Використання інтернет-маркетингу для приваблення споживачівСпіваковська, Т. В.; Тарасенко, І. Є.
2012Краудсорсинг, як інструмент розвитку бізнесуСпіваковська, Т. В.; Лимар, Т. В.; Спиваковская, Т. В.; Лимар, Т. В.; Spivakovska, T. V.; Lymar, T. V.
2010Можливості виходу українських вищих навчальних закладів на міжнародний ринок освітніх послугСпіваковська, Т. В.; Гнатівська, Д. П.
2013Міжнародна конкурентоспроможність українських винТарасенко, І. Є.; Співаковська, Т. В.
2014Особливості контент-маркетингу як самостійного елементу просування в ІнтернетіСапега, Л. І.; Співаковська, Т. В.
2015Оцінка доцільності переходу друкованого видання в електронний форматГорохов, В.; Співаковська, Т. В.
2013Удосконалення політики маркетингових комунікацій виробника екологічних будинківГресь, Є. Ю.; Співаковська, Т. В.
2014Формування програми лояльності ТОВ «Кроп Майстер Дистрибьюшн» на ринку соїГриців, А. О.; Співаковська, Т. В.
2015Формування іміджу збутової мережі «МЕТРОМЕДІА»Голікова, Г. А.; Співаковська, Т. В.
2008Шляхи удосконалення маркетингової діяльності українських підприємств на міжнародному ринкуСпіваковська, Т. В.