Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: http://ela.kpi.ua/handle/123456789/10575
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДанилевська, Л. М.-
dc.contributor.authorDanilevskaya, L.-
dc.contributor.authorДанилевска, Л. М.-
dc.date.accessioned2015-02-20T12:03:36Z-
dc.date.available2015-02-20T12:03:36Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationДанилевська Л. М. Відбір змісту навчання усного аргументування англійською мовою магістрів немовних спеціальностей / Л. М. Данилевська // Вісник НТУУ «КПІ». Філософія. Психологія. Педагогіка : збірник наукових праць. – 2010. – № 2(29). – С. 137–141. – Бібліогр.: 7 назв.uk
dc.identifier.urihttp://ela.kpi.ua/handle/123456789/10575-
dc.language.isoukuk
dc.subjectзміст навчанняuk
dc.subjectусне аргументуванняuk
dc.titleВідбір змісту навчання усного аргументування англійською мовою магістрів немовних спеціальностейuk
dc.title.alternativeSelection of maintenance of educating to the verbal argumentation in English language of master's degrees of unlanguage specialitiesuk
dc.title.alternativeОтбор содержания обучения устному аргументированию на английском языке магистров неязыковых специальностейuk
dc.typeArticleuk
thesis.degree.level-uk
dc.format.pagerangeС. 137-141uk
dc.status.pubpublisheduk
dc.publisher.placeКиївuk
dc.source.nameВісник НТУУ «КПІ». Філософія. Психологія. Педагогіка: збірник наукових працьuk
dc.subject.udc378.1uk
dc.description.abstractukСтаттю присвячено відбору змісту навчання усного аргументування англійською мовою для студентів магістратури немовних спеціальностей. Визначено мінімальний і достатній набір сфер, тематики, ситуацій, цілей та комунікативних намірів учасників спілкування, в межах яких буде здійснюватись навчання усного аргументування англійською мовою для студентів магістратури немовних спеціальностей. Побудовано загальну модель форм мовлення, в яких реалізується усне аргументування англійською мовою з урахуванням відібраних компонентів змісту навчання.uk
dc.description.abstractenThe article deals with the content selection for teaching Master’s students in non-linguistic specialisms oral argumentation in English. The minimal and sufficient set of domains, themes, purposes, situations and communicative intentions of participants of communication within the limits of which teaching oral argumentation in English to Master’s students of non-linguistic specialisms is selected. The general model of the speech forms in which oral argumentation in English is realised in view of the selected components of the content of instruction has been constructed.uk
dc.description.abstractruСтатья посвящена отбору содержания обучения устного аргументирования на английском языке студентов магистратуры неязыковых специальностей. Определён минимальный и достаточный набор сфер, тематики, целей, ситуаций и коммуникативных намерений участников общения, в пределах которых будет осуществляться обучение устному аргументированию на английском языке студентов магистратуры неязыковых специальностей. Построена общая модель форм речи, в которых реализуется устное аргументирование на английском языке с учётом отобранных компонентов содержания обучения.uk
dc.publisherПолітехнікаuk
Appears in Collections:Вісник НТУУ «КПІ». Філософія. Психологія. Педагогіка: збірник наукових праць, № 2(29)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
25.pdf310.68 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.