Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: http://ela.kpi.ua/handle/123456789/10814
Title: Брендбук: проблема визначення терміну
Other Titles: Brand book: problem definitions
Брендбук: проблема определения термина
Authors: Балюн, Оксана Олександрівна
Baliun, Oksana Oleksandrivna
Балюн, Оксана Александровна
Keywords: брендбук
термін
гайдлайн
кат-гайд
логобук
brandbook
appellation
guideline
cut guide
logobook
термин
Issue Date: 2014
Publisher: ВПІ НТУУ "КПІ"
Citation: Балюн О. О. Брендбук: проблема визначення терміну / О. О. Балюн // Технологія і техніка друкарства : збірник наукових праць. – 2014. – Вип. 4(46). – С. 98–104. – Бібліогр.: 16 назв.
URI: http://ela.kpi.ua/handle/123456789/10814
Appears in Collections:Технологія і техніка друкарства: збірник наукових праць, Вип. 4(46)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
09_baliun_oo_brand_book.pdf850.52 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.