Skip navigation
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ela.kpi.ua/handle/123456789/10814
Назва: Брендбук: проблема визначення терміну
Інші назви: Brand book: problem definitions
Брендбук: проблема определения термина
Автори: Балюн, Оксана Олександрівна
Baliun, Oksana Oleksandrivna
Балюн, Оксана Александровна
Ключові слова: брендбук
термін
гайдлайн
кат-гайд
логобук
brandbook
appellation
guideline
cut guide
logobook
термин
Дата публікації: 2014
Видавництво: ВПІ НТУУ "КПІ"
Бібліографічний опис: Балюн О. О. Брендбук: проблема визначення терміну / О. О. Балюн // Технологія і техніка друкарства : збірник наукових праць. – 2014. – Вип. 4(46). – С. 98–104. – Бібліогр.: 16 назв.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ela.kpi.ua/handle/123456789/10814
Розташовується у зібраннях:Технологія і техніка друкарства: збірник наукових праць, Вип. 4(46)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
09_baliun_oo_brand_book.pdf850.52 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити
Показати повний опис матеріалу Перегляд статистики


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.