Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: http://ela.kpi.ua/handle/123456789/10814
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБалюн, Оксана Олександрівна-
dc.contributor.authorBaliun, Oksana Oleksandrivna-
dc.contributor.authorБалюн, Оксана Александровна-
dc.date.accessioned2015-03-10T15:53:39Z-
dc.date.available2015-03-10T15:53:39Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationБалюн О. О. Брендбук: проблема визначення терміну / О. О. Балюн // Технологія і техніка друкарства : збірник наукових праць. – 2014. – Вип. 4(46). – С. 98–104. – Бібліогр.: 16 назв.uk
dc.identifier.urihttp://ela.kpi.ua/handle/123456789/10814-
dc.language.isoukuk
dc.subjectбрендбукuk
dc.subjectтермінuk
dc.subjectгайдлайнuk
dc.subjectкат-гайдuk
dc.subjectлогобукuk
dc.subjectbrandbookuk
dc.subjectappellationuk
dc.subjectguidelineuk
dc.subjectcut guideuk
dc.subjectlogobookuk
dc.subjectтерминuk
dc.titleБрендбук: проблема визначення термінуuk
dc.title.alternativeBrand book: problem definitionsuk
dc.title.alternativeБрендбук: проблема определения терминаuk
dc.typeArticleuk
thesis.degree.levelmasteruk
dc.format.pagerangeС. 98-104uk
dc.status.pubpublisheduk
dc.publisher.placeКиївuk
dc.source.nameТехнологія і техніка друкарства: збірник наукових працьuk
dc.subject.udc007:304:659uk
dc.description.abstractukУ статті аналізуються різні визначення терміну та структури «брендбуку», запропоновано класифікацію визначень терміну.uk
dc.description.abstractenThe article analyzes the different definition and structure «brandbook» classification definitions of the term. The study found that the term brandbook is no universally accepted definition as in scientific circles and in the circle of professionals and practitioners brendolohiv. It was suggested classification definitions of the term, which consists of two approaches. The first — a simplified, «visual» brandbook that defines a document using a visual identity elements in different advertising media. The second — a more meaningful, «system» that defines brandbook as is the position of the essence of the brand, which includes its mission, ideas, values and internal document is closed. Clearly separating the task brandbook, guideline, cut guide and logobook we concluded that brandbook, guideline, cut guide are separate documents that regulate the work of the trade mark, rather than components of brand book. Logobook is part guideline.uk
dc.description.abstractruВ статье анализируются различные определения термина и структуры «брендбука», предложена классификация определений термина.uk
dc.publisherВПІ НТУУ "КПІ"uk
Appears in Collections:Технологія і техніка друкарства: збірник наукових праць, Вип. 4(46)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
09_baliun_oo_brand_book.pdf850.52 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.