Skip navigation

Актуальні проблеми економіки та управління: збірник наукових праць молодих вчених, Вип. 1 : [33] Collection home page

Browse
Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 33
Issue DateTitleAuthor(s)
2007Міжнародна передача технологій в атомній енергетиціШиманська, М. В.; Герасимчук, В. Г.
2007Маркетингова стратегія страхової компаніїХорлікова, К. О.; Румянцев, А. П.
2007Інтернет маркетинг як елемент інтегрованої системи формування попиту та стимулювання збутуФедоров, О. О.; Солнцев, С. О.
2007Базові інструменти бюджетування на підприємствіСулімова, О. Ю.; Клименко, О. В.
2007Глобалізація світової економіки та проблеми УкраїниСтрілець, І. В.; Стеченко, Д. М.
2007Вивчення динаміки національного ринку зерна за допомогою макроекономічної моделіСкляревська, П. Ю.; Гальчинський, Л. Ю.
2007Вивчення можливостей підвищення ефективності роботи підприємств галузі зв’язкуСироткіна, О. М.; Скловська, Є. Г.
2007Дослідження системи управління господарськими ризикамиСергун, І. Г.; Кожемяченко, О. О.
2007Оцінка інвестиційних програм у житлово-будівельному комплексіСавкова, О. М.; Кочетков, В. М.
2007Економічна оцінка впровадження нових технологій в нафтогазовидобувній промисловостіРуденок, Т. І.; Герасимчук, В. Г.
2007Оцінка вартості розробки програмних додатківПрихнич, А. М.; Гальчинський, Л. Ю.
2007Використання платежів роялті при укладанні ліцензійних угодПиркова, О. В.; Смоляр, Л. Г.
2007Модель формування асортименту супермаркета з ймовірнісними параметрамиНемченко, О. Л.; Цеслів, О. В.
2007Використання високих технологій в телемедициніМоісеєнко, Т. Є.; Герасимчук, В. Г.
2007Вибір методів маркетингового дослідження попиту на промисловому ринкуМикало, О. І.; Зозульов, О. В.
2007Формування стратегії управління інноваційною діяльністю підприємстваМєшкова, К. В.; Стеченко, Д. М.
2007Спеціальні події як інструмент процесу просуванняМаркотенко, К. О.; Комяков, О.О.
2007Формування політики маркетингових комунікацій як стратегічного фактору конкурентної боротьбиМагерламова, Ю. В.; Румянцев, А. П.
2007Оптимальна динаміка розподілу робочих місць в двохсекторній макроекономічній моделіКупка, О. О.; Стець, О. В.
2007Оцінка напрямів співпраці взаємодії ТНК з високотехнологічною сферою УкраїниКриворчук, С. М.; Криворчук, А. В.; Войтко, С. В.
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 33