Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: http://ela.kpi.ua/handle/123456789/12079
Title: Проективні методи оцінки ефективності реклами
Authors: Шпак, О. А.
Юдіна, Н. В.
Issue Date: 2008
Publisher: НТУУ "КПІ"
Citation: Шпак О. А. Проективні методи оцінки ефективності реклами / Шпак О. А., Юдіна Н. В. // Актуальні проблеми економіки та управління : збірник наукових праць молодих вчених. – 2008. – Вип. 2. – С. 111–114. – Бібліогр.: 7 назв.
URI: http://ela.kpi.ua/handle/123456789/12079
Appears in Collections:Актуальні проблеми економіки та управління: збірник наукових праць молодих вчених, Вип. 2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2008_5_16_Shpak.pdf285.88 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.