Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: http://ela.kpi.ua/handle/123456789/13069
Title: Teaching EFL to mixed-ability classes: strategies, challenges, solutions
Other Titles: Викладання англійської мови як іноземної в неоднорідних групах: стратегії, проблеми, рішення
Преподавание английского языка как иностранного в неоднородных группах: стратегии, проблемы, решения
Authors: Hordiienko, N. M.
Lomakina, L. V.
Гордієнко, Н. М.
Ломакіна, Л. В.
Гордиенко, Н. Н.
Ломакина, Л. В.
Keywords: mixed-ability classes
higher educational establishment
peer tutoring
differentiation principle
psychological barrier
self-esteem
неоднорідні групи
вищий навчальний заклад
психологічний бар'єр
комплекс неповноцінності
принцип диференціації
неоднородные группы
высшее учебное заведение
психологический барьер
комплекс неполноценности
принцип дифференциации
Issue Date: 2015
Publisher: НТУУ «КПІ»
Citation: Hordiienko, N. M. Teaching EFL to mixed-ability classes: strategies, challenges, solutions / N. M. Hordiienko, L. V. Lomakina // Advanced education : збірник наукових праць. – 2015. – Вип. 3. – С. 39–43. – Бібліогр.: 5 назв.
URI: http://ela.kpi.ua/handle/123456789/13069
Appears in Collections:Advanced education: збірник наукових праць, Вип. 3

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
9.pdf308.9 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.