Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: http://ela.kpi.ua/handle/123456789/13445
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorStrutynsky, S.-
dc.contributor.authorGurzhiy, A.-
dc.contributor.authorСтрутинский, С. В.-
dc.contributor.authorГуржий, А. А.-
dc.date.accessioned2015-10-29T11:57:57Z-
dc.date.available2015-10-29T11:57:57Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationStrutynsky S. Assessing the impact of transverse vibrations of pneumatic buildings on the parameters of the spatial vibration field of the drive system / Strutynsky S., Gurzhiy A. // Вісник НТУУ «КПІ». Машинобудування : збірник наукових праць. – 2013. – № 67. – С. 101–109. – Бібліогр.: 10 назв.uk
dc.identifier.urihttp://ela.kpi.ua/handle/123456789/13445-
dc.language.isoenuk
dc.subjectdrive systemuk
dc.subjectair cylinderuk
dc.subjectvariations housing micro movements roduk
dc.subjecta mathematical modeluk
dc.subjectfrequencyuk
dc.subjectexperimentuk
dc.subjecttestuk
dc.subjectsimulationuk
dc.subjectrandom vibrationuk
dc.subjectсистема приводівuk
dc.subjectпневмоциліндрuk
dc.subjectколивання корпусуuk
dc.subjectмікроперемещення штокаuk
dc.subjectматематична модельuk
dc.subjectчастотиuk
dc.subjectекспериментuk
dc.subjectперевіркаuk
dc.subjectмоделюванняuk
dc.subjectвипадкові вібраціїuk
dc.subjectсистема приводов-
dc.subjectпневмоцилиндр-
dc.subjectколебания корпуса-
dc.subjectмикроперемещение штока-
dc.subjectматематическая модель-
dc.subjectчастоты-
dc.subjectэксперимент-
dc.subjectпроверка-
dc.subjectмоделирование-
dc.subjectслучайные вибрации-
dc.titleAssessing the impact of transverse vibrations of pneumatic buildings on the parameters of the spatial vibration field of the drive systemuk
dc.title.alternativeОценка влияния поперечных колебаний корпусов пневмоцилиндров на параметры вибрационного поля пространственной системы приводовuk
dc.typeArticleuk
thesis.degree.level-uk
dc.format.pagerangeС. 101-109uk
dc.status.pubpublisheduk
dc.publisher.placeКиївuk
dc.source.nameВісник НТУУ «КПІ». Машинобудування: збірник наукових працьuk
dc.subject.udc621.9.04uk
dc.description.abstractukРозглянута просторова система приводів на основі механізма-гексапода призначена для маніпулювання об'єктами машинобудування. Система приводів має виконавчий орган у вигляді платформи і шість приводів з шарнірними опорами і пневматичними циліндрами. Просторова система приводів реалізована в якості дослідних зразків. Встановлено, що окремі пневматичні приводи мають люфтові з’єднання, які приводять до виникнення високочастотних поперечних коливань корпусів пневмоциліндрів. Побудована розрахункова схема для опису поперечних коливань корпусів пневмоциліндрів і розроблена математична модель. Модель враховує нелінійні властивості люфтових з'єднань деталей окремого приводу та шарнірів. Визначено вплив поперечних коливань корпусів пневмоциліндрів на вібрації виконавчого органу. Математична модель реалізована у вигляді обчислювальної процедури. Проведені розрахунки перехідних процесів в просторовій системі приводів. Для характерного імпульсного моментного навантаження платформи визначені розрахункові коливальні процеси в приводах і відповідні коливання виконавчого органу системи. Виконаний аналіз виду і параметрів коливань. Результати розрахунків зіставлені з результатами спеціально виконаних експериментальних досліджень. Підтверджена адекватність розробленої моделі та уточнені параметри коливальних процесів в системі. На основі виконаних досліджень розроблена математична модель для оцінки параметрів стохастичного вібраційного поля системи приводів. Виконана якісна і кількісна оцінка впливу випадкових поперечних коливань пневмоциліндрів на параметри вібраційного поля просторової системи приводів.uk
dc.description.abstractenThe article deals with the description of spatial drive system based on the mechanism-hexapod and designed to manipulate engineering objects. The drive system has an executive body in the form of a platform and six drives with tilt bases and pneumatic cylinders. Spatial drive system is implemented as a prototype. It is evidenced that some pneumatic actuators have free play interface that cause the emergence of high-frequency transverse vibrations of buildings cylinders. The calculated design scheme for the description of transverse vibrations of shells and cylinders and a mathematical model are developed. The model takes into account the non-linear properties of free play joints of individual drive and hinges. The connection between the transverse vibrations of buildings and pneumatic vibration executive body is outlined. The mathematical model is implemented in the form of a computational procedure. The calculations of transient spatial system drives are preformed. The vibration processes in the drives and the corresponding fluctuations in the executive body are defined for the characteristic pulse torque loading platform. The form and motion parameters are analyzed. The calculation results are compared with the results of special experimental studies. The adequacy of the model is confirmed and parameters of oscillatory processes in the system are refined. On the basis of the research the mathematical model has been developed in order to estimate the parameters of the stochastic field vibratory drive system. Qualitative and quantitative evaluation of the effect of random transverse vibrations of cylinders on the parameters of the field of spatial vibration of the drive system is presented.uk
dc.description.abstractruРассмотрена пространственная система приводов на основе механизма-гексапода предназначенная для манипулирования объектами машиностроения. Система приводов имеет исполнительный орган в виде платформы и шесть приводов с шарнирными опорами и пневматическими цилиндрами. Пространственная система приводов реализована в качестве опытных образцов. Показано, что отдельные пневматические приводы имеют люфтовые сопряжения, которые приводят к возникновению высокочастотных поперечных колебаний корпусов пневмоцилиндров. Построена расчетная схема для описания поперечных колебаний корпусов пневмоцилиндров и разработана математическая модель. Модель учитывает нелинейные свойства люфтовых соединений деталей отдельного привода и шарниров. Установлена связь поперечных колебаний корпусов пневмоцилиндров и вибраций исполнительного органа. Математическая модель реализована в виде вычислительной процедуры. Проведены расчеты переходных процессов в пространственной системе приводов. Для характерного импульсного моментного нагружения платформы определены расчетные колебательные процессы в приводах и соответствующие колебания исполнительного органа. Дан анализ вида и параметров колебаний. Результаты расчетов сопоставлены с результатами специально проведенных экспериментальных исследований. Подтверждена адекватность разработанной модели и уточнены параметры колебательных процессов в системе. На основе выполненных исследований разработана математическая модель для оценки параметров стохастического вибрационного поля системы приводов. Дана качественная и количественная оценка влияния случайных поперечных колебаний пневмоцилиндров на параметры вибрационного поля пространственной системы приводов.uk
dc.publisherНТУУ "КПІ"uk
Appears in Collections:Вісник НТУУ «КПІ». Машинобудування: збірник наукових праць, № 67

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
101_Strutynsky_S_ASSESSING_THE_IMPACT.pdf1.3 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.