Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: http://ela.kpi.ua/handle/123456789/16063
Title: Tiered instructions as a strategy of differentiated approach in English language teaching
Other Titles: Багаторівнева стратегія як метод диференційованого підходу у викладанні англійської мови
Многоуровневая стратегия как метод дифференцированного подхода при обучении английском языку
Authors: Lavrysh, Yu. E.
Лавриш, Ю. Е.
Лавриш, Ю. Э.
Keywords: differentiating approach
tiered assignments
pre-assessment
learning objective
academic needs
readiness level
диференційований підхід
багаторівневі завдання
попереднє оцінювання
начальні цілі
освітні потреби
рівень готовності
дифференцированный подход
многоуровневые задания
предварительное оценивание
учебные цели
академические потребности
уровень подготовки
Issue Date: 2015
Publisher: НТУУ «КПІ»
Citation: Lavrysh Yu. E. Tiered instructions as a strategy of differentiated approach in English language teaching / Yu. E. Lavrysh // Вісник НТУУ «КПІ». Філологія. Педагогіка : збірник наукових праць. – 2015. – Вип. 6. – С. 59–63. – Бібліогр.: 8 назв.
URI: http://ela.kpi.ua/handle/123456789/16063
Appears in Collections:Вісник НТУУ «КПІ». Філологія. Педагогіка: збірник наукових праць, Вип. 6

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
14.pdf332.87 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.