Skip navigation
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ela.kpi.ua/handle/123456789/16340
Назва: Обґрунтування можливостей визначення параметрів руху літаків зі штучно зменшеною площею віддзеркалення за допомогою методу варіювання фази зондуючого сигналу та пасивно-активного методу локації
Інші назви: Model of effect discover fly apparatus wise anti effects radio wives location
Автори: Пархомей, І. Р.
Литовченко, В. В.
Parkhomei, I. R.
Lytovchenko, V. V.
Ключові слова: радіо поглинаюче покриття
радіолокаційна інформація
резонанс
сигнал
Дата публікації: 2013
Видавництво: НТУУ "КПІ"
Бібліографічний опис: Пархомей І. Р. Обґрунтування можливостей визначення параметрів руху літаків зі штучно зменшеною площею віддзеркалення за допомогою методу варіювання фази зондуючого сигналу та пасивно-активного методу локації / І. Р. Пархомей, В. В. Литовченко // Адаптивні системи автоматичного управління : міжвідомчий науково-технічний збірник. – 2013. – № 2(23). – С. 54–62. – Бібліогр.: 6 назв.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ela.kpi.ua/handle/123456789/16340
Розташовується у зібраннях:Адаптивні системи автоматичного управління: міжвідомчий науково-технічний збірник, № 2(23)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
11.pdf293.14 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити
Показати повний опис матеріалу Перегляд статистики


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.