Skip navigation

Розділ 1. Медіаменеджмент як феномен управлінської діяльності в інформаційному суспільстві : [7] Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Дати збереження, сортування за спаданням): від 1 до 7 з 7
Дата випускуНазваАвтор(и)
2016Медіаосвіта та медіа грамотністьПунчак, Л. А.; Васюрин, Олена; Видавничо-поліграфічний інститут; Організації видавничої справи, поліграфії та книгорозповсюдження
2016Роль медіатехнологій в освітіШевченко, І. Б.; Оласюк, Тетяна; Видавничо-поліграфічний інститут; Організації видавничої справи, поліграфії та книгорозповсюдження
2016Медіаосвіта в Україні та світіШевченко, І. Б.; Месь, Дарина; Видавничо-поліграфічний інститут; Організації видавничої справи, поліграфії та книгорозповсюдження
2016Засоби масових комунікацій як фактор розвитку сучасного суспільстваШевченко, І. Б.; Бандур, Євгенія; Видавничо-поліграфічний інститут; Організації видавничої справи, поліграфії та книгорозповсюдження
2016Медіаменеджмент як комплексна навчальна дисциплінаГанжуров, Юрій Семенович
2016Вимоги до компетентностей медіаменеджераСухорукова, Ольга Аркадіївна
2016Розвиток інформаційного суспільства як передумова розвитку медіабізнесу в УкраїніШевченко, Інна Бориславівна
Матеріали зібрання (Дати збереження, сортування за спаданням): від 1 до 7 з 7