Skip navigation

Розділ 4. Менеджмент розповсюдження медійної продукції : [5] Collection home page

Browse
Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 5 of 5
Issue DateTitleAuthor(s)
2016Застосування мультимедійних засобів реклами як необхідна складова сучасної комунікативної політики книгарніГрет, Г. П.; Василевська, Ірина; Видавничо-поліграфічний інститут; Організації видавничої справи, поліграфії та книгорозповсюдження
2016Соціальний медіамаркетинг (SMM) як інструмент просування поліграфічних послугПунчак, Л. А.; Мирко, Гліб; Видавничо-поліграфічний інститут; Організації видавничої справи, поліграфії та книгорозповсюдження
2016Аmbient media як метод просування продуктуПунчак, Леся Андріївна; Видавничо-поліграфічний інститут; Організації видавничої справи, поліграфії та книгорозповсюдження
2016Книжкові виставки-ярмарки в системі медіа менеджментуПунчак, Л. А.; Платонова, Ольга; Видавничо-поліграфічний інститут; Організації видавничої справи, поліграфії та книгорозповсюдження
2016Нові медіа як ефективний засіб промоції виданьПунчак, Л. А.; Завалій, Марина; Видавничо-поліграфічний інститут; Організації видавничої справи, поліграфії та книгорозповсюдження
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 5 of 5