Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: http://ela.kpi.ua/handle/123456789/16727
Title: Аmbient media як метод просування продукту
Authors: Пунчак, Леся Андріївна
Видавничо-поліграфічний інститут
Організації видавничої справи, поліграфії та книгорозповсюдження
Issue Date: 2016
Citation: Пунчак, Л. А. Аmbient media як метод просування продукту / Л. А. Пунчак // Всеукраїнська науково-практична конференція «Проблеми та перспективи розвитку видавничого бізнесу на медійному ринку України» (19 травня 2016 року, м. Київ) : збірник матеріалів / М-во освіти і науки України, НТУУ «КПІ», ВПІ, кафедра ОВПК ; редкол. Ю. С. Ганжуров, І. Б. Шевченко, Я. Є. Сошинська, Л. А. Пунчак. – Київ, 2016. – С. 73-75. – Бібліогр.: 1 назва.
URI: http://ela.kpi.ua/handle/123456789/16727
Appears in Collections:Розділ 4. Менеджмент розповсюдження медійної продукції

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
73-75.pdf352.25 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.