Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: http://ela.kpi.ua/handle/123456789/16728
Title: Соціальний медіамаркетинг (SMM) як інструмент просування поліграфічних послуг
Authors: Мирко, Гліб
Advisors: Пунчак, Л. А.
Issue Date: 2016
Citation: Мирко, Г. Соціальний медіамаркетинг (SMM) як інструмент просування поліграфічних послуг / Гліб Мирко // Всеукраїнська науково-практична конференція «Проблеми та перспективи розвитку видавничого бізнесу на медійному ринку України» (19 травня 2016 року, м. Київ) : збірник матеріалів / М-во освіти і науки України, НТУУ «КПІ», ВПІ, кафедра ОВПК ; редкол. Ю. С. Ганжуров, І. Б. Шевченко, Я. Є. Сошинська, Л. А. Пунчак. – Київ, 2016. – С. 80-82. – Бібліогр.: 2 назви.
URI: http://ela.kpi.ua/handle/123456789/16728
Appears in Collections:Розділ 4. Менеджмент розповсюдження медійної продукції

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
80-82.pdf353.35 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.