Skip navigation
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ela.kpi.ua/handle/123456789/16728
Назва: Соціальний медіамаркетинг (SMM) як інструмент просування поліграфічних послуг
Автори: Мирко, Гліб
Науковий керівник: Пунчак, Л. А.
Дата публікації: 2016
Бібліографічний опис: Мирко, Г. Соціальний медіамаркетинг (SMM) як інструмент просування поліграфічних послуг / Гліб Мирко // Всеукраїнська науково-практична конференція «Проблеми та перспективи розвитку видавничого бізнесу на медійному ринку України» (19 травня 2016 року, м. Київ) : збірник матеріалів / М-во освіти і науки України, НТУУ «КПІ», ВПІ, кафедра ОВПК ; редкол. Ю. С. Ганжуров, І. Б. Шевченко, Я. Є. Сошинська, Л. А. Пунчак. – Київ, 2016. – С. 80-82. – Бібліогр.: 2 назви.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ela.kpi.ua/handle/123456789/16728
Розташовується у зібраннях:Розділ 4. Менеджмент розповсюдження медійної продукції

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
80-82.pdf353.35 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити
Показати повний опис матеріалу Перегляд статистики


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.