Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: http://ela.kpi.ua/handle/123456789/16728
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorПунчак, Л. А.-
dc.contributor.authorМирко, Гліб-
dc.date.accessioned2016-06-30T07:38:25Z-
dc.date.available2016-06-30T07:38:25Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationМирко, Г. Соціальний медіамаркетинг (SMM) як інструмент просування поліграфічних послуг / Гліб Мирко // Всеукраїнська науково-практична конференція «Проблеми та перспективи розвитку видавничого бізнесу на медійному ринку України» (19 травня 2016 року, м. Київ) : збірник матеріалів / М-во освіти і науки України, НТУУ «КПІ», ВПІ, кафедра ОВПК ; редкол. Ю. С. Ганжуров, І. Б. Шевченко, Я. Є. Сошинська, Л. А. Пунчак. – Київ, 2016. – С. 80-82. – Бібліогр.: 2 назви.uk
dc.identifier.urihttp://ela.kpi.ua/handle/123456789/16728-
dc.language.isoukuk
dc.titleСоціальний медіамаркетинг (SMM) як інструмент просування поліграфічних послугuk
dc.typeArticleuk
dc.contributor.facultyВидавничо-поліграфічний інститутuk
dc.contributor.departmentОрганізації видавничої справи, поліграфії та книгорозповсюдженняuk
thesis.degree.levelotheruk
dc.format.pagerangeС. 80–82uk
dc.status.pubpublisheduk
dc.publisher.placeКиївuk
dc.source.nameВсеукраїнська науково-практична конференція «Проблеми та перспективи розвитку видавничого бізнесу на медійному ринку України»uk
dc.title.eventВсеукраїнська науково-практична конференція «Проблеми та перспективи розвитку видавничого бізнесу на медійному ринку України»uk
dc.event.date2016-05-19-
dc.event.placeКиївuk
Appears in Collections:Розділ 4. Менеджмент розповсюдження медійної продукції

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
80-82.pdf353.35 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.