Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: http://ela.kpi.ua/handle/123456789/16734
Title: Застосування мультимедійних засобів реклами як необхідна складова сучасної комунікативної політики книгарні
Authors: Василевська, Ірина
Advisors: Грет, Г. П.
Issue Date: 2016
Citation: Василевська, І. Застосування мультимедійних засобів реклами як необхідна складова сучасної комунікативної політики книгарні / Ірина Василевська // Всеукраїнська науково-практична конференція «Проблеми та перспективи розвитку видавничого бізнесу на медійному ринку України» (19 травня 2016 року, м. Київ) : збірник матеріалів / М-во освіти і науки України, НТУУ «КПІ», ВПІ, кафедра ОВПК ; редкол. Ю. С. Ганжуров, І. Б. Шевченко, Я. Є. Сошинська, Л. А. Пунчак. – Київ, 2016. – С. 86-89. – Бібліогр.: 2 назви.
URI: http://ela.kpi.ua/handle/123456789/16734
Appears in Collections:Розділ 4. Менеджмент розповсюдження медійної продукції

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
86-89.pdf355.32 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.