Skip navigation
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ela.kpi.ua/handle/123456789/16734
Назва: Застосування мультимедійних засобів реклами як необхідна складова сучасної комунікативної політики книгарні
Автори: Василевська, Ірина
Науковий керівник: Грет, Г. П.
Дата публікації: 2016
Бібліографічний опис: Василевська, І. Застосування мультимедійних засобів реклами як необхідна складова сучасної комунікативної політики книгарні / Ірина Василевська // Всеукраїнська науково-практична конференція «Проблеми та перспективи розвитку видавничого бізнесу на медійному ринку України» (19 травня 2016 року, м. Київ) : збірник матеріалів / М-во освіти і науки України, НТУУ «КПІ», ВПІ, кафедра ОВПК ; редкол. Ю. С. Ганжуров, І. Б. Шевченко, Я. Є. Сошинська, Л. А. Пунчак. – Київ, 2016. – С. 86-89. – Бібліогр.: 2 назви.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ela.kpi.ua/handle/123456789/16734
Розташовується у зібраннях:Розділ 4. Менеджмент розповсюдження медійної продукції

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
86-89.pdf355.32 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити
Показати повний опис матеріалу Перегляд статистики


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.