Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: http://ela.kpi.ua/handle/123456789/16734
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorГрет, Г. П.-
dc.contributor.authorВасилевська, Ірина-
dc.date.accessioned2016-06-30T07:42:44Z-
dc.date.available2016-06-30T07:42:44Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationВасилевська, І. Застосування мультимедійних засобів реклами як необхідна складова сучасної комунікативної політики книгарні / Ірина Василевська // Всеукраїнська науково-практична конференція «Проблеми та перспективи розвитку видавничого бізнесу на медійному ринку України» (19 травня 2016 року, м. Київ) : збірник матеріалів / М-во освіти і науки України, НТУУ «КПІ», ВПІ, кафедра ОВПК ; редкол. Ю. С. Ганжуров, І. Б. Шевченко, Я. Є. Сошинська, Л. А. Пунчак. – Київ, 2016. – С. 86-89. – Бібліогр.: 2 назви.uk
dc.identifier.urihttp://ela.kpi.ua/handle/123456789/16734-
dc.language.isoukuk
dc.titleЗастосування мультимедійних засобів реклами як необхідна складова сучасної комунікативної політики книгарніuk
dc.typeArticleuk
dc.contributor.facultyВидавничо-поліграфічний інститутuk
dc.contributor.departmentОрганізації видавничої справи, поліграфії та книгорозповсюдженняuk
thesis.degree.levelotheruk
dc.format.pagerangeС. 86–89uk
dc.status.pubpublisheduk
dc.publisher.placeКиївuk
dc.source.nameВсеукраїнська науково-практична конференція «Проблеми та перспективи розвитку видавничого бізнесу на медійному ринку України»uk
dc.title.eventВсеукраїнська науково-практична конференція «Проблеми та перспективи розвитку видавничого бізнесу на медійному ринку України»uk
dc.event.date2016-01-19-
dc.event.placeКиївuk
Appears in Collections:Розділ 4. Менеджмент розповсюдження медійної продукції

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
86-89.pdf355.32 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.