Skip navigation
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ela.kpi.ua/handle/123456789/17335
Назва: Психологічні особливості самопроектування студентської молоді на прикладі «міфосюжету переходу»
Інші назви: Psychological features of self-designing of students using the example of «myth-plot of transition»
Психологические особенности самопроектирования студенческой молодежи на примере «мифосюжета перехода»
Автори: Гуцол, Світлана Юріївна
Gutsol, S.
Гуцол, С. Ю.
Ключові слова: міф
проект
самопроектування
наратив
«сюжет переходу»
лімінальний період
myth
design
self-designing
narrative
«plot of transition»
liminal period
миф
самопроектирования
нарратив
«Сюжет перехода»
лиминальным период
Дата публікації: 2014
Видавництво: Політехніка
Бібліографічний опис: Гуцол С. Ю. Психологічні особливості самопроектування студентської молоді на прикладі «міфосюжету переходу» / С. Ю. Гуцол // Вісник НТУУ «КПІ». Філософія. Психологія. Педагогіка : збірник наукових праць. – 2014. – № 2 (41). – С. 39–46. – Бібліогр.: 12 назв.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ela.kpi.ua/handle/123456789/17335
Розташовується у зібраннях:Вісник НТУУ «КПІ». Філософія. Психологія. Педагогіка: збірник наукових праць, № 2 (41)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
06_Gutsol.pdf464.29 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити
Показати повний опис матеріалу Перегляд статистики


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.