Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: http://ela.kpi.ua/handle/123456789/17338
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРахманов, Віталій Олегович-
dc.contributor.authorRakhmanov, V.-
dc.contributor.authorРахманов, В. О.-
dc.date.accessioned2016-08-15T08:01:54Z-
dc.date.available2016-08-15T08:01:54Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationРахманов В. О. Застосування освітньо-інформаційного середовища у навчальному процесі вищого навчального закладу / В. О. Рахманов // Вісник НТУУ «КПІ». Філософія. Психологія. Педагогіка : збірник наукових праць. – 2014. – № 2 (41). – С. 60–67. – Бібліогр.: 36 назв.uk
dc.identifier.urihttp://ela.kpi.ua/handle/123456789/17338-
dc.language.isoukuk
dc.subjectнавчальний процесuk
dc.subjectосвітньо-інформаційне середовищеuk
dc.subjectосвітньо-інформаційний простірuk
dc.subjecteducational informational environmenten
dc.subjecteducational informational spaceen
dc.subjecteducational processen
dc.subjectучебный процессru
dc.subjectобразовательно-информационную средуru
dc.subjectобразовательно-информационное пространствоru
dc.titleЗастосування освітньо-інформаційного середовища у навчальному процесі вищого навчального закладуuk
dc.title.alternativeApplication of educational and informational environment in the educational process of high educational institutionuk
dc.title.alternativeПрименение образовательно-информационной среды в учебном процессе высшего учебного заведенияuk
dc.typeArticleuk
thesis.degree.level-uk
dc.format.pagerangeС. 60-67uk
dc.status.pubpublisheduk
dc.publisher.placeКиївuk
dc.source.nameВісник НТУУ «КПІ». Філософія. Психологія. Педагогіка: збірник наукових працьuk
dc.subject.udc378.1:116.776uk
dc.description.abstractukУ статті розглянуто застосування освітньо-інформаційного середовища у навчальному процесі, а саме глобалізацію освітніх мереж для підвищення інтелектуального потенціалу освітніх закладів України. Застосування освітньо-інформаційного середовища з позицій поетапної інтеграції забезпечує природне формування і розвиток освітньо-інформаційного простору за участі викладачів. Використання освітньо-інформаційного середовища створює умови для цілісного творчого навчального процесу. У поєднанні із засобами навчання це надає ресурси студентам для втілення цільової настанови освітнього процесу. У статті показані взаємозв’язки між основними елементами навчального процесу концептуальної каскадно-циклічної структурної схеми. Визначені протиріччя між вимогами, які суспільство ставить до майбутніх фахівців та можливостями реалізації цих вимог у вищих навчальних закладах.uk
dc.description.abstractenThe article considers the use of educational information environment in the learning process, such as the globalization of educational networks to enhance intellectual capacity of educational institutions of Ukraine. Application of educational informational environment from the standpoint of the phased integration provides a natural formation and development of educational informational space with the participation of tutors. Application of educational information environment creates conditions for holistic creative learning process. In combination with educational tools it provides students with resources to implement targeted instruction of educational process. The article shows the relationship between the main elements of the educational process of cascade-cyclic conceptual block diagram. Contradictions between the demands that society imposes on future specialists and capabilities to implement these requirements in higher education are defined.uk
dc.description.abstractruВ статье рассмотрено применение образовательно-информационной среды в учебном процессе, а именно глобализации образовательных сетей для повышения интеллектуального потенциала образовательных учреждений Украины. Применение образовательно-информационной среды с позиций поэтапной интеграции обеспечивает естественное формирование и развитие образовательно-информационного пространства с участием преподавателей. Использование образовательно-информационной среды создает условия для целостного творческого учебного процесса. В сочетании со средствами обучения это предоставляет ресурсы студентам для воплощения целевой установки образовательного процесса. В статье показаны взаимосвязи между основными элементами учебного процесса концептуальной каскадно-циклической структурной схемы. Определены противоречия между требованиями, которые общество предъявляет к будущих специалистов и возможностями реализации этих требований в высших учебных заведениях.uk
dc.publisherПолітехнікаuk
Appears in Collections:Вісник НТУУ «КПІ». Філософія. Психологія. Педагогіка: збірник наукових праць, № 2 (41)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
09_Rakhmanov.pdf636.69 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.