Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: http://ela.kpi.ua/handle/123456789/19599
Title: Using modified logistic regression to increase customer response rate to marketing campaigns
Authors: Ivanova, Yuliia
Terentiev, Oleksandr
Korshevnyuk, Lev
Prosyankina-Zharova, Tatiana
Keywords: regression models
marketing
predictive modeling
data mining
Issue Date: 2016
Publisher: НТУУ «КПІ»
Citation: Using modified logistic regression to increase customer response rate to marketing campaigns / Y. V. Ivanova, O. N. Terentiev, L. O. Korshevnyuk, T. I. Prosyankina-Zharova // Системний аналiз та iнформацiйнi технологiї : матерiали 18-ї Мiжнародної науково-технiчної конференцiї SAIT 2016, 30 травня–2 червня 2016 р., Київ. – Київ : НТУУ «КПІ», 2016. – C. 304-305. – Бібліогр.: 3 назви.
URI: http://ela.kpi.ua/handle/123456789/19599
Appears in Collections:Матеріали конференцій, семінарів і т.п.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ivanova_sait2016_en.pdf229.53 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.