Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: http://ela.kpi.ua/handle/123456789/20020
Title: National brand as a factor of economic growth
Authors: Starodub, I.
Manayenko, I.
Issue Date: 2017
Publisher: КПІ ім. Ігоря Сікорського
Citation: Starodub, I. National brand as a factor of economic growth / I. Starodub, I. Manayenko // Міжнародне науково-технічне співробітництво: принципи, механізми, ефективність : збірник праць XIII (ХХV) Всеукраїнської науково-практичної конференції, 16-17 травня 2017 року, м. Київ. – Київ : КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2017. – С. 39. – Бібліогр.: 2 назви.
URI: http://ela.kpi.ua/handle/123456789/20020
Appears in Collections:Секція 2. Роль держави у розвитку міжнародного науково-технічного співробітництва

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
MNTS2017_39_Starodub-Manaienko.pdf90.86 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.