Skip navigation

Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-10 of 12 (Search time: 0.103 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2013Стратегія адаптації міжнародної реклами: вітчизняний досвідДіброва, Т. Г.; Дударєва, Ю. О.
2008Рекламна кампанія: процедура реалізації медіастратегіїДіброва, Т. Г.
2009Законодавчі проблеми брендингу в УкраїніДіброва, Т. Г.; Григораш, М. О.
2009Принципи організації маркетингових комунікацій у місцях продажівДіброва, Т. Г.
2012Комунікаційна сутність спонсорського маркетингуДіброва, Т. Г.; Гараніна, І. І.
2013Оцінювання ефективності реклами методами фізіологічного контролюДіброва, Т. Г.; Гараніна, І. І.
2015Системний підхід до вдосконалення переговорного процесу в особистих продажахДіброва, Т. Г.; Гараніна, І. І.
2010Мерчандайзинг як інструмент просування бренда на споживчому ринкуДіброва, Т. Г.
2012Контент-аналіз як інструмент оцінювання ефективності PRДіброва, Т. Г.; Лебеденко, С. О.; Попов, Д. В.
2011Формування іміджу компанії допоміжними засобами маркетингових комунікаційДіброва, Т. Г.; Гараніна, І. І.