Skip navigation

Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-10 of 24 (Search time: 0.048 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2012Особливості стимулювання продажів на промисловому ринкуХрапай, А. В.; Зозульов, О. В.
2008Економічна оцінка доцільності впровадження ресурсозберігаючих технологій (на прикладі концепції "інтелектуальна будівля")Ставська, С. М.; Зозульов, О. В.
2010Підходи до розвитку брендів компаніїГригораш, М. О.; Зозульов, О. В.
2009Технологія як економічна категоріяЦарьова, Т. О.; Зозульов, О. В.
2013Маркетинговий підхід до аналізу конкурентоспроможності безпілотного літального апаратуКоміссарчик, О. Є.; Зозульов, О. В.
2008Типи позиціонування товарів і марок на споживчому ринкуЗозульов, О. В.
2014Застосування крауд-технологій в маркетинговій діяльності підприємствПолторак, К. А.; Зозульов, О. В.
2016Підходи до оцінювання ефективності маркетингових інтернет-комунікаційДомашева, Є. А.; Зозульов, О. В.
2016Формування омніканальної збутової стратегії підприємстваЗозульов, О. В.; Левченко, М.
2015Сучасний стан ринку інтернет-технологій: детермінанти розвитку ринку та нові підходи до маркетингової діяльностіПолторак, К. А.; Зозульов, О. В.