Skip navigation

Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-10 of 12 (Search time: 0.102 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2009Маркетингове забезпечення інноваційної діяльності компаній-інтеграторів «інтелектуальних» системСтавська, С. М.; Кубишина, Н. С.
2013Критерії класифікації нових товарів на промисловому ринкуКубишина, Н. С.; Боровенська, М. В.
2014Концептуальні засади функціонування маркетингового механізму впровадження інноваційних розробокКубишина, Н. С.; Цапук, О. Ю.
2015Генерування ідей як основний етап розроблення нового товару на промисловому підприємствіКубишина, Н. С.; Ковальчук, Т. В.
2010Методика розробки стратегічного набору товарів на промисловому ринкуКубишина, Н. С.
2011Побудова алгоритму пошуку та освоєння ринкових ніш вітчизняними підприємствамиКубишина, Н. С.; Цапук, О. Ю.
2011Стратегічні орієнтири розвитку товарної політикиКубишина, Н. С.
2013Формування маркетингового механізму інноваційних розробок на ринку енергозбереженняКубишина, Н. С.; Цапук, О. Ю.
2018Формування товарного асортименту підприємства на прикладі компанії «Українські гумати»Кубишина, Н. С.
2017Розроблення концепції нової послуги арт-кафеКубишина, Н. С.; Гребньов, Г. М.; Граділь, А. А.