Skip navigation

Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-10 of 68 (Search time: 0.009 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2018Функціонально-структурна модель товару як основа для стрес-тестування маркетингової бізнес-моделі компаніїЗозульов, Олександр Вікторович; Царьова, Тетяна Олександрівна
2018Засади просторового розвитку українського агробізнесу з урахуванням процесів транснаціоналізаціїКорогодова, О. О.; Семенов, В. Ф.
2018Внутрішні передумови формування економічної безпеки підприємств машинобудуванняСалоїд, С. В.
2018Сучасний інструментарій стратегічного управління розвитком та динамічною стійкістю підприємствШевчук, О. А.
2018Система моніторингу маркетингового середовища підприємстваСолнцев, С. О.; Москаленко, О. Д.; Черненко, О. В.
2018The Three-Step Model of Distance Learning Courses Commercialisation in Emerging CountriesYudina, N. V.
2018Trust-Creating Factors for the Clients and Customers of Businesses that Can Be Set by Marketing ToolsTeletov, A. S.; Hryhorenko, V. Y.
2018Building Business Processes as a Way to Implement the System Approach in Marketing ManagementSavchenko, K.; Iazvinska, N.
2018Розвиток технологій як фактор управління основними виробничими засобами поліграфічних підприємствСірик, М. В.
2018Development Strategies for Scientific and Technical Cooperation Between Ukraine and ChinaTsybulenko, M.; Chernenko, N.