Skip navigation

Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-10 of 34 (Search time: 0.027 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2013Сегментація клієнтів сервісної організації за напрямами пошуку ними споживчої цінності послугБакалінський, О. В.
2012Основні принципи стратегічного маркетингового планування на підприємствахСтефанишин, В. Я.
2008Шляхи удосконалення маркетингової діяльності українських підприємств на міжнародному ринкуСпіваковська, Т. В.
2010Підходи до визначення терміна “аутсорсинг”Микало, О. І.
2010Підходи до розвитку брендів компаніїГригораш, М. О.; Зозульов, О. В.
2009Про проблемні питання у забезпеченні економічної безпеки підприємств, установ чи організацій у разі поширення порушень законних власників та силових захоплень підприємств (рейдерством)Дученко, Т. В.
2009Методика визначення нерівномірності виникнення критичних подій у процесі обслуговування кількох сегментів споживачівБакалінський, О. В.
2009Развитие международного маркетинга в условиях глобализации бизнесаДергачева, В. В.
2010Можливості виходу українських вищих навчальних закладів на міжнародний ринок освітніх послугСпіваковська, Т. В.; Гнатівська, Д. П.
2009Структуризація міжнародних каналів розподілуКаніщенко, О. Л.; Комяков, О. О.