Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: http://ela.kpi.ua/handle/123456789/22351
Title: Особливості використання інструментів SMM у маркетинговій діяльності українських підприємств
Other Titles: Features of using SMM instruments in marketing activity enterprises of Ukraine
Особенности использования инструментов SMM в маркетинговой деятельности предприятиями Украины
Authors: Віннікова, І. І.
Гребньов, Г. М.
Пузанова, Ю. О.
Keywords: SMM
соціальні медіа
соціальні мережі
маркетингові комунікації
social media
social networking
Internet marketing
marketing communications
социальные медиа
социальные сети
Интернет-маркетинг
маркетинговые коммуникации
Issue Date: 2017
Publisher: КПІ ім. Ігоря Сікорського
Citation: Віннікова І. І. Особливості використання інструментів SMM у маркетинговій діяльності українських підприємств / Віннікова І. І., Гребньов Г. М., Пузанова Ю. О. // Економічний вісник НТУУ «КПІ» : збірник наукових праць. – 2017. – № 14. – С. 275–280. – Бібліогр.: 11 назв.
URI: http://ela.kpi.ua/handle/123456789/22351
DOI: 10.20535/2307-5651.14.2017.108736
Appears in Collections:Економічний вісник НТУУ «КПІ»: збірник наукових праць, № 14

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
EV2017_275-280.pdf138.05 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.