Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: http://ela.kpi.ua/handle/123456789/22353
Title: Big data в маркетингу: орієнтація на споживача
Other Titles: Big data in marketing: orientation to the consumer
Big data в маркетинге: ориентация на потребителя
Authors: Гнітецький, Є. В.
Keywords: big data
цифровий маркетинг
data-driven маркетинг
персоніфікація
персоналізація
поведінка споживача
digital marketing
data-driven marketing
personification
personalization
consumer behavior
цифровой маркетинг
персонификация
персонализация
поведение потребителя
Issue Date: 2017
Publisher: КПІ ім. Ігоря Сікорського
Citation: Гнітецький Є. В. Big data в маркетингу: орієнтація на споживача / Гнітецький Є. В. // Економічний вісник НТУУ «КПІ» : збірник наукових праць. – 2017. – № 14. – С. 281–285. – Бібліогр.: 12 назв.
URI: http://ela.kpi.ua/handle/123456789/22353
DOI: 10.20535/2307-5651.14.2017.108730
Appears in Collections:Економічний вісник НТУУ «КПІ»: збірник наукових праць, № 14

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
EV2017_281-285.pdf135.37 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.