Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: http://ela.kpi.ua/handle/123456789/22354
Title: Еволюція форм сексуальних стимулів у рекламі та фактори, що вплинули на їх сприйняття споживачами
Other Titles: Evolution of forms of the sexual incentives in advertising and factors that have influenced consumer perception of them
Эволюция форм сексуальных стимулов в рекламе и факторы, повлиявшие на их восприятие потребителями
Authors: Гнітецький, Є. В.
Грібініченко, О. П.
Keywords: поведінка споживача
сексуальні стимули
мотивації
дослідження споживчих мотивацій
реклама
consumer behaviour
sexual incentives
motivations
consumer motivation research
advertising
поведение потребителя
сексуальные стимулы
мотивации
исследование потребительских мотиваций
реклама
Issue Date: 2017
Publisher: КПІ ім. Ігоря Сікорського
Citation: Гнітецький Є. В. Еволюція форм сексуальних стимулів у рекламі та фактори, що вплинули на їх сприйняття споживачами / Гнітецький Є. В., Грібініченко О. П. // Економічний вісник НТУУ «КПІ» : збірник наукових праць. – 2017. – № 14. – С. 286–291. – Бібліогр.: 8 назв.
URI: http://ela.kpi.ua/handle/123456789/22354
DOI: 10.20535/2307-5651.14.2017.108729
Appears in Collections:Економічний вісник НТУУ «КПІ»: збірник наукових праць, № 14

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
EV2017_286-291.pdf84.96 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.