Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: http://ela.kpi.ua/handle/123456789/22364
Title: Розроблення моделі виведення нового товару ТМ «Молокія Казкова» на споживчий ринок
Other Titles: Development of a model of new product TM «Milk Kaskova» to the consumer market
Разработка модели вывода нового товара ТМ «Молокия Сказочная» на потребительский рынок
Authors: Кубишина, Надія Сергіївна
Стасевич, А. П.
Keywords: новий товар
модель
матриця Бостинської консалтингової групи
споживчий ринок
ринкова стратегія
комплекс маркетингу
new product
model
Boston Consulting Group Matrix
consumer market
market strategy
marketing mix
новый товар
матрица Бостонской консалтинговой группы
потребительский рынок
рыночная стратегия
комплекс маркетинга
Issue Date: 2017
Publisher: КПІ ім. Ігоря Сікорського
Citation: Кубишина Н. С. Розроблення моделі виведення нового товару ТМ «Молокія Казкова» на споживчий ринок / Кубишина Н. С., Стасевич А. П. // Економічний вісник НТУУ «КПІ» : збірник наукових праць. – 2017. – № 14. – С. 329–336. – Бібліогр.: 10 назв.
URI: http://ela.kpi.ua/handle/123456789/22364
DOI: 10.20535/2307-5651.14.2017.108744
Appears in Collections:Економічний вісник НТУУ «КПІ»: збірник наукових праць, № 14

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
EV2017_329-336.pdf601.9 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.