Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: http://ela.kpi.ua/handle/123456789/22367
Title: Маркетингові підходи до моніторингу кон’юнктури товарного ринку промислового підприємства
Other Titles: Marketing approaches to monitoring the commodity market of industrial enterprises
Маркетинговые подходы к мониторингу конъюнктуры товарного рынка промышленного предприятия
Authors: Перерва, П. Г.
Кобєлєва, Т. О.
Keywords: кон’юнктура
принципи
моніторинг
товарний ринок
conditions
principles
monitoring
commodity market
конъюнктура
принципы
мониторинг
товарный рынок
Issue Date: 2017
Publisher: КПІ ім. Ігоря Сікорського
Citation: Перерва П. Г. Маркетингові підходи до моніторингу кон’юнктури товарного ринку промислового підприємства / Перерва П. Г., Кобєлєва Т. О. // Економічний вісник НТУУ «КПІ» : збірник наукових праць. – 2017. – № 14. – С. 343–348. – Бібліогр.: 26 назв.
URI: http://ela.kpi.ua/handle/123456789/22367
DOI: 10.20535/2307-5651.14.2017.108749
Appears in Collections:Економічний вісник НТУУ «КПІ»: збірник наукових праць, № 14

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
EV2017_343-348.pdf225.38 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.