Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: http://ela.kpi.ua/handle/123456789/22960
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКальмус, Дмитро Олегович-
dc.contributor.authorKalmus, Dmytro Olehovych-
dc.contributor.authorКальмус, Дмитрий Олегович-
dc.date.accessioned2018-05-19T10:23:24Z-
dc.date.available2018-05-19T10:23:24Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationКальмус Д. О. Дослідження роботи системи гальмування з врахуванням зміни коефіцієнта зчеплення коліс електровозу з рейками / Кальмус Д. О. // Електроніка та зв'язок : науково-технічний журнал. – 2017. – Т. 22, № 3(98). – С. 40–45. – Бібліогр.: 7 назв.uk
dc.identifier.urihttp://ela.kpi.ua/handle/123456789/22960-
dc.language.isoukuk
dc.sourceЕлектроніка та зв'язок : науково-технічний журнал, Т. 22, № 3(98)uk
dc.subjectтяговий електроприводuk
dc.subjectсистема гальмуванняuk
dc.subjectматематична модельuk
dc.subjectелектровозuk
dc.subjecthauling electric driveuk
dc.subjectbraking systemuk
dc.subjectmathematical modeluk
dc.subjectelectric locomotiveuk
dc.subjectтяговый электроприводuk
dc.subjectсистема торможенияuk
dc.subjectматематическая модельuk
dc.subjectэлектровозuk
dc.titleДослідження роботи системи гальмування з врахуванням зміни коефіцієнта зчеплення коліс електровозу з рейкамиuk
dc.title.alternativeResearch of work of retrosystem taking into account the change of coefficient of coupling of wheels of electric locomotive with railsuk
dc.title.alternativeИсследование работы системы торможения с учетом изменения коэффициента сцепления колес электровоза с рельсамиuk
dc.typeArticleuk
dc.format.pagerangeС. 40-45uk
dc.publisher.placeКиївuk
dc.identifier.doihttp://doi.org/10.20535/2312-1807.2017.22.3.107102-
dc.subject.udc621.337.52uk
dc.description.abstractukВ статті розглянуті питання пошуку напрямків підвищення ефективності процесу функціонування тягових електроприводів з імпульсними системами регулювання напруги живлення тягових електродвигунів постійного струму в режимах гальмування двохосьових електровозів із мінімізацією проковзування коліс електровозу з рейками. Запропоновано багатофункціональний алгоритм роботи системи електричного гальмування, що ефективно діє до нульової швидкості електровозу з максимальним використанням гальмових властивостей тягового електропривода. Розроблено та рекомендовано для практичних досліджень математичну модель електричного гальмування, необхідну для оцінки рівня ефективності й доцільності застосування відповідної структури в конкретних умовах гальмування електрифікованого двохосьового транспортного засобу. Підтверджена шляхом моделювання ефективність пропонуємого варіанту розбудови структури тягового електропривода аналізуємого вида електропотяга.uk
dc.description.abstractenIn the article the questions of increase of efficiency of work of hauling electric drives are considered with the impulsive systems of adjusting of tension of hauling electric engines of direct-current in the modes braking of electric locomotives with two axes during minimization of slipping of wheels of electric locomotive with rails. The algorithm of work of the system of the electric braking is offered, that effectively functions to a zero speed of electric locomotive with the maximal use of brake properties of hauling electric drive. It is worked out and recommended for practical researches mathematical model of the electric braking, necessary for the estimation of level of efficiency and expediency of application of corresponding structure in the concrete terms of braking of the electrified transport vehicle. Efficiency of the offered variant of development of structure of hauling electric drive is confirmed by a design.uk
dc.description.abstractruВ статье рассмотренны вопросы поиска направлений повышения эффективности процесса функционирования тяговых электроприводов с импульсными системами регулирования напряжения питания тяговых электродвигателей постоянного тока в режимах торможения двухосных электровозов с минимизацией проскальзывания колес электровоза с рельсами. Предложен многофункциональный алгоритм работы системы электрического торможения, который эффективно функционирует до нулевой скорости электровоза с максимальным использованием тормозных свойств тягового электропривода. Разработано и рекомендовано для практических исследований математическую модель электрического торможения, необходимую для оценки уровня эффективности и целесообразности применения соответствующей структуры в конкретных условиях торможения электрифицированного двухосного транспортного средства. Подтверждена путем моделирования эффективность предложенного варианта развития структуры тягового электропривода анализируемого вида электропоезда.uk
dc.publisherКПІ ім. Ігоря Сікорськогоuk
Appears in Collections:Електроніка та зв'язок: науково-технічний журнал, Т. 22, № 3(98)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
EZ2017-3_06Kalmus.pdf383.16 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.