Skip navigation
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ela.kpi.ua/handle/123456789/2304
Назва: PR-технології в структурі соціально-політичного маркетингу
Інші назви: PR-technologies in the structure of social and political marketing
Автори: Агарков, О. А.
Agarkov, A. A.
Ключові слова: соціально-політичний маркетинг
соціальна політика
паблік рілейшнз
технології паблік рілейшнз
Дата публікації: 2012
Видавництво: Політехніка
Бібліографічний опис: Агарков О. А. PR-технології в структурі соціально-політичного маркетингу / Агарков О. А. // Вісник НТУУ "КПІ". Політологія. Соціологія. Право : збірник наукових праць. – 2012. – № 1 (13). – С. 7–11. – Бібліогр.: 10 назв.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ela.kpi.ua/handle/123456789/2304
Розташовується у зібраннях:Вісник НТУУ «КПІ». Політологія. Соціологія. Право: збірник наукових праць, № 1 (13)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1_Aharkov.pdf155.2 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити
Показати повний опис матеріалу Перегляд статистики


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.