Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: http://ela.kpi.ua/handle/123456789/2304
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorАгарков, О. А.-
dc.contributor.authorAgarkov, A. A.-
dc.date.accessioned2012-12-18T10:46:20Z-
dc.date.available2012-12-18T10:46:20Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationАгарков О. А. PR-технології в структурі соціально-політичного маркетингу / Агарков О. А. // Вісник НТУУ "КПІ". Політологія. Соціологія. Право : збірник наукових праць. – 2012. – № 1 (13). – С. 7–11. – Бібліогр.: 10 назв.uk
dc.identifier.urihttp://ela.kpi.ua/handle/123456789/2304-
dc.language.isoukuk
dc.sourceВісник НТУУ «КПІ». Політологія. Соціологія. Право: збірник наукових працьuk
dc.subjectсоціально-політичний маркетингuk
dc.subjectсоціальна політикаuk
dc.subjectпаблік рілейшнзuk
dc.subjectтехнології паблік рілейшнзuk
dc.titlePR-технології в структурі соціально-політичного маркетингуuk
dc.title.alternativePR-technologies in the structure of social and political marketinguk
dc.typeArticleuk
dc.format.pagerangeС. 7-11uk
dc.status.pubpublisheduk
dc.publisher.placeКиївuk
dc.subject.udc316.334.2:659.4uk
dc.description.abstractukВ статті розглянуто проблему соціально-політичного маркетингу як технології управління соціальними процесами. Визначено процес організації соціально-політичного маркетингу. З’ясовано місце і роль технологій «паблік рілейшнз» в структурі соціально-політичного маркетингу, їх застосування суб’єктами соціально-політичного маркетингу в напрямку впровадження в масову свідомість цінностей і патернів поведінки, які відображають певну модель соціальної політики.uk
dc.publisherПолітехнікаuk
Appears in Collections:Вісник НТУУ «КПІ». Політологія. Соціологія. Право: збірник наукових праць, № 1 (13)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
1_Aharkov.pdf155.2 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.