Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: http://ela.kpi.ua/handle/123456789/2315
Title: Формування конкурентоспроможності торгової марки промисловими підприємствами
Authors: Солнцев Сергій Олексійович
Бажеріна, Катерина Володимирівна
Національний технічний університет України "Київський політехнічний інститут"
менеджменту та маркетингу
Keywords: торгова марка
конкурентоспроможність торгової марки
вартість торгової марки
лояльність
марочна комунікаційна політика
марочний капітал
ринок великої побутової техніки
стратегія позиціонування
торговая марка
конкурентоспособность торговой марки
стоимость торговой марки
лояльность
марочная коммуникационная политика
марочный капитал
рынок крупной бытовой техники
стратегия позиционирования
brand
the competitiveness of the brand
brand value
loyalty
brand communication policy
brand equity
the market for large household appliances
positioning strategy
Issue Date: 2012
Citation: Бажеріна Л. В. Формування конкурентоспроможності торгової марки промисловими підприємствами : дис. ... канд. економ. наук. : 08.00.04 – економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності) / К. В. Бажеріна. - К., 2012. - 211 л. + CD-ROM
URI: http://ela.kpi.ua/handle/123456789/2315
Appears in Collections:Дисертації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Bazherina_diss.pdf
  Restricted Access
2.09 MBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.