Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: http://ela.kpi.ua/handle/123456789/25188
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПрасюк, О. В.-
dc.contributor.authorPrasiuk, O.-
dc.date.accessioned2018-11-26T12:27:30Z-
dc.date.available2018-11-26T12:27:30Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationПрасюк, О. В. Позиціювання іміджів політичних партій під час виборчих кампаній в Україні / О. В. Прасюк // Вісник НТУУ «КПІ». Політологія. Соціологія. Право : збірник наукових праць. – 2017. – № 1/2 (33/34). – С. 147–149. – Бібліогр.: 7 назв.uk
dc.identifier.urihttp://ela.kpi.ua/handle/123456789/25188-
dc.language.isoukuk
dc.sourceВісник НТУУ «КПІ». Політологія. Соціологія. Право, 2017, № 1/2 (33/34)uk
dc.subjectпозиціюванняuk
dc.subjectполітична комунікаціяuk
dc.subjectполітичний іміджuk
dc.subjectполітична діяльністьuk
dc.subjectпублічністьuk
dc.subjectмедійністьuk
dc.subjectполітичні партіїuk
dc.subjectполітичні вибориuk
dc.subjectpositioninguk
dc.subjectpolitical communicationuk
dc.subjectpolitical imageuk
dc.subjectpolitical activityuk
dc.subjectpublicityuk
dc.subjectmediauk
dc.subjectpolitical partiesuk
dc.subjectpolitical electionsuk
dc.titleПозиціювання іміджів політичних партій під час виборчих кампаній в Україніuk
dc.title.alternativePositioning of the images of political parties at the time of election campaigns in Ukraineuk
dc.typeArticleuk
dc.format.pagerangeС. 147-149uk
dc.publisher.placeКиївuk
dc.subject.udc329.8(477)uk
dc.description.abstractukУ статті розглянуто позиціювання іміджів політичних партій як процес створення їх впізнаваного образу на основі одного чи декількох параметрів. Виокремлено ключові атрибути публічного образу українських політичних партій, які використовуються у процесі позиціювання.uk
dc.description.abstractenThe article reviews the positioning of political parties as a process of creating their recognizable image on the basis of one or several parameters. The key attributes of the public image of Ukrainian political parties that are used in the process of positioning are singled out.uk
dc.description.abstractruВ статье рассмотрено позиционирование имиджей политических партий как процесс создания их узнаваемого образа на основе одного или нескольких параметров. Выделены ключевые атрибуты публичного образа украинских политических партий, которые используются в процессе позиционирования.uk
dc.publisherКПІ ім. Ігоря Сікорськогоuk
Appears in Collections:Вісник НТУУ «КПІ». Політологія. Соціологія. Право: збірник наукових праць, № 1/2 (33/34)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
VPSP2017-1-2_147-149.pdfArticle124.22 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
VPSP2017-1-2_25abs.eng.pdfAbstract203.48 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.