Skip navigation
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ela.kpi.ua/handle/123456789/26482
Назва: Психологія реклами
Автори: Боковець, Ольга Ігорівна
Ключові слова: психологія реклами
робоча програма кредитного модуля
Дата публікації: 2018
Видавництво: КПІ ім. Ігоря Сікорського
Бібліографічний опис: Психологія реклами [Електронний ресурс] : робоча програма кредитного модуля, рівень вищої освіти бакалавр, спеціальність 133 «Галузеве машинобудування», освітньо-професійна програма «Комп'ютеризовані поліграфічні системи», форма навчання заочна / КПІ ім. Ігоря Сікорського ; уклад. О. І. Боковець. – Електронні текстові дані (1 файл: 176 Кбайт). – Київ : КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2018. – 16 с. – Назва з екрана.
Опис: Доступ до робочої програми закрито у зв’язку з втратою нею актуальності в 2019 р.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ela.kpi.ua/handle/123456789/26482
Розташовується у зібраннях:Програми дисциплін (ПП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
RPKM_Psykhol.reklamy_2018-2019_VPI_zaoch.doc
  Обмежений доступ
176 kBMicrosoft WordПереглянути/відкрити
Показати повний опис матеріалу Перегляд статистики


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.