Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: http://ela.kpi.ua/handle/123456789/26610
Title: Trust-Creating Factors for the Clients and Customers of Businesses that Can Be Set by Marketing Tools
Other Titles: Вплив маркетингових інструментів на встановлення факторів довіри споживачів до підприємств
Authors: Teletov, A. S.
Hryhorenko, V. Y.
Keywords: trust-creating marketing
trust-creating factors development among consumer
trust-creating marketing tools
marketing model based on trust-creating factors
the concept of trust-creating marketing
маркетинг довіри
розвиток факторів довіри у споживачів
інструменти маркетингу довіри
модель маркетингу заснована на факторах довіри
концепція маркетингу довіри
Issue Date: 2018
Publisher: КПІ ім. Ігоря Сікорського
Citation: Teletov, A. S. Trust-Creating Factors for the Clients and Customers of Businesses that Can Be Set by Marketing Tools / A. S. Teletov, V. Y. Hryhorenko // Економічний вісник НТУУ «КПІ» : збірник наукових праць. – 2018. – № 15. – С. 354–362. – Бібліогр.: 16 назв.
URI: http://ela.kpi.ua/handle/123456789/26610
DOI: https://doi.org/
Appears in Collections:Економічний вісник НТУУ «КПІ»: збірник наукових праць, № 15

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
EV2018_354-362.pdf623.87 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.