Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: http://ela.kpi.ua/handle/123456789/26651
Title: Modeling an Effective Strategy of Advertising Investments of Firm in the Competitive Market
Other Titles: Моделювання ефективної стратегії рекламних вкладень фірми на конкурентному ринку
Authors: Chernousova, Zh. T.
Keywords: the share of the advertising market
the effectiveness of advertising
the dynamics of market change
delay in the influence of advertising
частка рекламного ринку
ефективність реклами
динаміка зміни ринку
затримка впливу реклами
Issue Date: 2018
Publisher: КПІ ім. Ігоря Сікорського
Citation: Chernousova, Zh. T. Modeling an Effective Strategy of Advertising Investments of Firm in the Competitive Market / Zh. T. Chernousova // Економічний вісник НТУУ «КПІ» : збірник наукових праць. – 2018. – № 15. – С. 512–519. – Бібліогр.: 7 назв.
URI: http://ela.kpi.ua/handle/123456789/26651
DOI: https://doi.org/10.20535/2307-5651.15.2018.136576
Appears in Collections:Економічний вісник НТУУ «КПІ»: збірник наукових праць, № 15

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
EV2018_512-519.pdf776.45 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.