Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: http://ela.kpi.ua/handle/123456789/26883
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorПроценко, Павло Юрійович-
dc.contributor.authorШевченко, Владислав Васильович-
dc.date.accessioned2019-03-22T16:51:23Z-
dc.date.available2019-03-22T16:51:23Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationШевченко, В. В. Аналіз зношування та підвищення зносостійкості коліс та рейок кранів : магістерська дис. : 131 Прикладна механіка / Шевченко Владислав Васильович. – Київ, 2018. – 89 с.uk
dc.identifier.urihttp://ela.kpi.ua/handle/123456789/26883-
dc.language.isoukuk
dc.subjectколесо крануuk
dc.subjectпара тертяuk
dc.subjectкран-рейкова коліяuk
dc.titleАналіз зношування та підвищення зносостійкості коліс та рейок кранівuk
dc.typeMaster Thesisuk
dc.format.page89 с.uk
dc.publisher.placeКиївuk
dc.subject.udc621.8uk
dc.description.abstractukТемою виконаного магістерської дисертації є дослідження впливу різних режимі шліфування рейки на інтенсивність зношування та вплив електроіскрового легування на масове зношування деталі. Дослідження відбувалися на стенді для шліфування який дає змогу відтворити режими шліфування наближені до реальних умов ремонту рейки. Метою роботи є підвищення довговічності ходових коліс мостових кранів на основі використання методу електроіскрового легування. За рахунок цього можна збільшити ресурс роботи кранової системи “кран – рейкова колія”, оскільки це дозволить підвищити тривалість міжремонтного періоду роботи крана. Суть проблеми полягає в втраті працездатності та прискореному виходу з ладу під час експлуатації кранових коліс, що є наслідком процесів, які відбуваються у їх приповерхневих шарах, а саме: тертя та зношування, перерозподіл залишкових напружень та їх надмірна концентрація, розвиток мікротріщин, втрата міцності.uk
dc.description.abstractenThe theme of the master's dissertation is the study of the influence of different modes of grinding rails on the intensity of wear and the effect of electrosurgical doping on the mass wear of the part. The research was carried out on a grinding stand, which allows you to reproduce grinding regimes close to the real conditions of repairing the rails. The aim of the work is to increase the durability of running wheels of bridge cranes on the basis of the use of the method of electrospray doping. Due to this you can increase the life of the crane system "crane - rail track", as it will increase the duration of the inter-repair period of the crane. The essence of the problem is the loss of performance and accelerated failure during the operation of the crane wheels, which is the result of processes occurring in their near-surface layers, namely: friction and wear, redistribution of residual stresses and their excessive concentration, development of microcracks, loss of strength.uk
Appears in Collections:Магістерські роботи
Магістерські роботи (ПГМ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Shevchenko_magistr.docx3.48 MBMicrosoft Word XMLView/Open
Механізм пересування кранаV16.cdw160.86 kBUnknownView/Open
Сборка-чертеж.cdw238.31 kBUnknownView/Open
Презентація.pptx460.31 kBMicrosoft Powerpoint XMLView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.