Skip navigation

Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-10 of 45 (Search time: 0.261 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2008Типи позиціонування товарів і марок на споживчому ринкуЗозульов, О. В.
2012Особливості стимулювання продажів на промисловому ринкуХрапай, А. В.; Зозульов, О. В.
2012Процедура оцінювання можливості комерціалізації технології (на прикладі технології прямого відновлення заліза)Зозульов, О. В.; Скороход, К. О.
2010Місце ринкового позиціонування в системі заходів по посиленню конкурентних позицій підприємстваЗозульов, О. В.
2011Специфіка та етапи формування іміджу дилерської послугиЗозульов, О. В.; Мурга, К. А.
2010Підходи до розвитку брендів компаніїГригораш, М. О.; Зозульов, О. В.
2010Дослідження факторів конкурентоспроможності підприємств-виробників на ринку шпалер країниЗозульов, О. В.; Стадченко, Л. М.
2013Методичні засади оцінювання доцільності виходу українських виробників промислового вагового обладнання на міжнародний ринок (на прикладі підприємства ТОВ НВК «Союзцветметавтоматика»)Андрух, Д. О.; Зозульов, О. В.
2014Ребрендинг торгової марки на споживчому ринкуГнідіна, О. Ю.; Зозульов, О. В.
2008Класифікація методів формування оптимального товарного портфелю компаніїГлєєва, М. Г.; Зозульов, О. В.