Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: http://ela.kpi.ua/handle/123456789/2991
Title: Особливості формування маркетингової інформаційної системи в наукоємних організаціях
Other Titles: Peculiarities of marketing information system in science absorbing organizations
Authors: Бабаліч, Ю. С.
Царьова, Т. О.
Keywords: інформація
маркетингова інформація
маркетингова інформаційна система
інформаційне забезпечення
наукоємні організації
Issue Date: 2012
Publisher: Політехніка
Citation: Бабаліч, Ю. С. Особливості формування маркетингової інформаційної системи в наукоємних організаціях / Ю. С. Бабаліч, Т. О. Царьова // Економічний вісник НТУУ КПІ» : збірник наукових праць. – 2012. – № 9. – С. 283–293. – Бібліогр.: 7 назв.
URI: http://ela.kpi.ua/handle/123456789/2991
Appears in Collections:Економічний вісник НТУУ «КПІ»: збірник наукових праць, № 9

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
44.pdf346.06 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.