Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: http://ela.kpi.ua/handle/123456789/2992
Title: Особливості стимулювання продажів на промисловому ринку
Other Titles: Features of sales promotions on b2b market
Authors: Храпай, А. В.
Зозульов, О. В.
Keywords: стимулювання продажів
канал розподілу
мотивація
Issue Date: 2012
Publisher: Політехніка
Citation: Храпай А. В. Особливості стимулювання продажів на промисловому ринку / А. В. Храпай, О. В. Зозульов // Економічний вісник НТУУ «КПІ» : збірник наукових праць. – 2012. – № 9. – С. 379–384. – Бібліогр.: 10 назв.
URI: http://ela.kpi.ua/handle/123456789/2992
Appears in Collections:Економічний вісник НТУУ «КПІ»: збірник наукових праць, № 9

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
45.pdf245.25 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.